اخبار

  • 6397
  • 119 مرتبه
  • 1402/10/11

بیمارستان جامع زنان در کرمانشاه ساخته می شود

بیمارستان جامع زنان در کرمانشاه ساخته می شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان جامع زنان با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و دانشگاه علوم پزشکی ساخته می شود و در مراحل اولیه و مقدمات کار هستیم.

دکتر صوفیوند با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اداره کل اوقاف و امورخیریه گفت: بر اساس این تفاهم نامه قرار است با همکاری مشترک دو دستگاه، یک بیمارستان جامع زنان در کرمانشاه احداث شود

وی با اشاره به نیاز ضروری استان به این بیمارستان گفت: این بیمارستان قرار است حوزه های درمانی مختلف زنان از حوزه زنان و زایمان گرفته تا جراحی های عمومی و زیبایی و... را پوشش دهد.

صوفیوند گفت: این بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بوده و تمام پرسنل و کارکنان آن را بانوان تشکیل می دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: در خصوص اجرای این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی و مقدماتی هستیم و باید پس از انجام مراحل حقوقی و نبود مانع در زمینه اجرای قطعی این پروژه صحبت کرد.

صوفیوند گفت: دو طرف تمایل به انجام این کار دارند و قرار است همکاران بخش حقوقی هر دو دستگاه امکانپذیر بودن انجام کار را بررسی کرده و نظر خود را اعلام کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: فعلا نمی توان با قطعیت در خصوص اجرای این پروژه اظهارنظر کرد و همه چیز بستگی به بررسی مسائل حقوقی و اوقافی دارد که ببینیم کار تا چه حد شدنی است.

چندی پیش هم در نشست استاندار کرمانشاه با رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، در خصوص سرمایه گذاری این سازمان در استان کرمانشاه از جمله در احداث بیمارستان تخصصی زنان و تولید برق خورشیدی تبادل نظر و توافق شد.

فایل های پیوست

Copyright © 2024, All Rights Reserved.