ماژول رسانه

  • 4023
  • 208 مرتبه
  • 23 خرداد 1402

پاسخی ساده و منطقی به چرا حجاب؟

حجاب فرمان خداست؛ با که می جنگید؟

 

💠 کسی که این دستگاه را آفرید به نام ذات اقدس اله، می گوید از چشم چه جور استفاده بکن، از سر چه جور استفاده بکن، از پا چه جور استفاده بکن، از گوش چه جور استفاده بکن.

مگر می شود انسان یک دستگاهی را خلق بکند، همین جور _رها_ در اختیار کسی بگذارد؟! کدام واحد صنعتی است؛ چه یخچال، چه تلویزیون، چه رادیو، چه اتومبیل که این را در اختیار بگذارند، بگویند هر چه جور بخواهید استفاده بکنید؟! آن‌که ساخت، می گوید اینجا پیچ است، آنجا مهره است، اینجا راهش این است، آنجا راهش آن است.!


اینکه ما را ساخت، گفت: این روسری را روی سر بگذار و گردن و سینه را بپوش که بیگانه طمع نکند. حالا یک کسی جاهلانه، فریب خورده این روسری را روی چوب می گذارد؛ با چه کسی دارد می جنگد؟!

 با آیه کریمه ( و لیضربن بخمرهنّ علی جیوبهنّ )* دارد می جنگد، منتها این طفلی متوجه نیست! آن‌که سر را آفرید، گردن را آفرید، سینه را آفرید، گلو را آفرید؛ فرمود: با این (خمار)، با این (روسری) بپوشان؛ با چه کسی داری می جنگی؟!


زنها، یعنی خواهرها و دخترها علناً و عملاً بگویند: این (و لیضربن بخمرهن علی جیوبهن) شعار ماست.
------------------------------------------------
📌
سوره نور / آیه ۳۱
📋 درس اخلاق
📆 قم ؛ ۱۳۹۶/۱۱/۱۹


فایل های پیوست
فرمان خدا
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
Copyright © 2024, All Rights Reserved.