ماژول رسانه

  • 4179
  • 113 مرتبه
  • 21 تیر 1402

کمک 400 میلیون ریالی کانون محبان الزهرا(س) به مردم زلزله زده خوی

کمک 400 میلیون ریالی کانون محبان الزهرا(س) به مردم زلزله زده خوی

مدیر کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا سلام الله علیها اسفراین، از اهداء ۱۱۰دست لباس و کفش به ارزش ۴۰۰میلیون ریال به هموطنان آسیب دیده از زلزله اخیر در خوی خبر داد.

غلامحسن امیری -مدیر کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا سلام الله علیها اسفراین- گفت: به همت خیرین و مرکز نیکوکاری هیئت محبان الزهرا سلام الله علیها و تلاش فعالان این کانون، پویش کمک به مردم زلزله زده خوی را برنامه ریزی کردیم که خوشبختانه توانستیم با مبلغ جمع آوری شده 400 میلیون ریالی، 110 دست لباس و کفش خریداری و به این مناطق ارسال کنیم.رابط کانون های شهرستان اسفراین بیان کرد: پخت غذای گرم و تهیه بسته های معیشتی و نیز تهیه اقلام مورد نیاز خانواده های نیازمند در طول سال در برنامه اجرای کانون قرار دارد و انجام شده است.


امیری به برنامه های اجرا شده در ایام دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: 110پُرس غذای گرم به همین مناسبت تهیه و طبخ شد و در سفره خانواده های نیازمند قرار گرفت.

 

وی همچنین از اجرای برنامه ویژه دانش آموزان با هدف پیوند مسجد و مدرسه و خانواده نیز در ایام پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: بر این اساس تعدادی از فعالان کانون و اساتید و طلاب حوزه علمیه در این عرصه همراه کانون بودند و برنامه های فرهنگی و بصیرت افزایی برای دانش آموزان اجرا کردند.


امیری تکریم خانواده شهدا و تکریم حامیان فعالیت‌های کانون و تقدیر از فعالان، تهیه پرچم و پلاکارد با شعارهای انقلابی  و نیز توزیع مچ بند و پیشانی بند مزین به طرح پرچم جمهوری اسلامی ایران و نیز راه اندازی ایستگاه گریم پرچم ویژه کودکان و نونهالان، با هدف شورآفرینی و حضور گسترده کودکان و نوجوانان در راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر اقدامات این کانون نام برد.

 

منبع: شبستان

فایل های پیوست

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
Copyright © 2024, All Rights Reserved.