ماژول رسانه

  • 1182
  • 202 مرتبه
  • 1399/10/28

۱۲ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات خراسان رضوی توزیع می شود

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)؛

۱۲ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات خراسان رضوی توزیع می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای سوگواره «یاس نبوی»، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، ۱۲هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع می شود.

 

به گزارش ستاد اطلاعرسانی موقوفه مهر فاطمی، حجتالاسلام محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، ۹۶۰روضه سیار توسط ۲۵ ماشین ون از محل موقوفات مشهد در نقاط مختلف مشهد به ویژه حاشیه شهر اجرا شد.

وی ادامه داد: این کاروان‌ها مزین به نام «بیت‌الزهرا حاج قاسم سلیمانی» است و آغاز اجرای این مراسم‌ها و حرکت ماشین امروز از جلوی در اداره‌کل صورت گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تصریح کرد: ۸۰۰۰ روضه خانگی با همکاری موقوفه «مهر فاطمی» مشهد و مراکز افق بقاع متبرکه استان خراسان رضوی اجرا می‌شود.

حجت الاسلام احمدزاده افزود: در این ایام ۱۲ هزار بسته معیشتی و ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط هیئت‌ها و مراکز افق از محل موقوفات و نذورات تهیه و توزیع می‌شود.

وی یاداور شد: ۱۱۰ کانال در پیام‌رسان‌ها، فعالیت‌های معرفتی با موضوع حضرت زهرا(س) را در فضای مجازی نیز ارائه می‌کنند.

 

منبع: روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی

 

فایل های پیوست

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
Copyright © 2024, All Rights Reserved.