• 4144
  • 285 مرتبه
  • 1402/04/15 01:01:28 ب.ظ

بانوان طلبه با انتشار۵۰۰ پُست به روایتگری زن مسلمان و سبک دینی پرداختند

همزمان با اعلام فراخوان همایش ملی سبک زندگی دینی با روایتگری زن مسلمان؛

بانوان طلبه با انتشار۵۰۰ پُست به روایتگری زن مسلمان و سبک دینی پرداختند

 دبیر برگزاری دومین همایش ملی سبک زندگی دینی به روایتگری زن مسلمان، گفت: در این همایش حدود ۵۰۰ پست در شبکه کوثرنت در محورهای مختلف عکس نوشته، متن، پادکست، کلیپ و سایر قالب ها و موضوع سبک زندگی دینی و روایتگری زن مسلمان منتشر شد.

به گزارش ستاد اطلاعرسانی موقوفه مهر فاطمی، سیده مهتا میراحمدی دبیر برگزاری دومین همایش ملی سبک زندگی دینی به روایتگری زن مسلمان،  در اختتامیه این همایش که به میزبانی یزد و با حضور رتبه های برتر برگزار شد، اظهارداشت: بانوان طلبه از شهرهای اصفهان، یزد، قم، کرمان، البرز، آذربایجان شرقی و سایر استان ها آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند و در این همایش حدود ۵۰۰ پست در شبکه کوثر نت در محورهای مختلف عکس نوشته، متن، پادکست، کلیپ و سایر قالب های اعلام شده منتشر شد.

وی، تصریح کرد: از ۹ استان برگزیده داشتیم که در قسمت متن ۹ برگزیده و در قسمت کلیپ چهار رتبه برتر و در قسمت وبلاگ سه نفر برتر شناخته شدند.

دبیر برگزاری دومین همایش ملی سبک زندگی دینی به روایتگری زن مسلمان، گفت: اکثر کسانی که در این فراخوان و همایش برگزیده شدند پیش از این در دوره های مدرسه کوثر نت شرکت کرده بودند که بستری برای آموزش طلاب است.

میراحمدی، یکی از مزیت های مدرسه کوثر نت را علاوه بر هزینه کم، بهره مندی از بهترین اساتید برای ارتقای سطح علمی و حتی ایجاد شغل بیان کرد.

وی، اظهار کرد: با وجود گستردگی فضای مجازی شاهد هستیم که عده ای از بانوان به روایت زندگی خود می پردازند که بیشتر سبک زندگی غربی هست تا دینی، بنابراین تصمیم گرفتیم با روایت سبک زندگی زن مسلمان، این فرصت را برای پرداختن به سبک دینی ایجاد کنیم.

وی، تصریح کرد: ما هنوز نتوانستیم آن طور که باید روایت های سبک زندگی را در جامعه منتشر کنیم زیرا ما تجارب شخصی را روایت می کنیم و روی زندگی کسانی که دوست دارند الگو برداری کنند اثر می گذاریم.

دبیر این همایش ملی و رئیس اداره آموزش مرکز فناوری و اطلاعات حوزه های علمیه خواهران کشور، بیان کرد: ما در زمان برگزاری فراخوان سه کارگاه آموزشی هم با عنوان روایت نویسی برگزارکردیم که بانوان طلبه توانستند آموزش و مهارت هایی را کسب کنند.

میراحمدی، اذعان کرد: عده ای از بانوان حوزوی از همان ابتدای فراخوان با پیدا کردن مسیر خود در فضای مجازی به نوشتن و تولید محتوا و روایتگری پرداختند.

وی، ابراز کرد: همین که ما توانستیم به بانوان طلبه علاقه مند به تولید محتوا در فضای مجازی کمک کنیم یعنی کارمان را درست انجام داده ایم.

 

منبع: حوزه

فایل های پیوست

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
Copyright © 2024, All Rights Reserved.