ماژول رسانه

  • 2340
  • 194 مرتبه
  • 26 دی 1401

زن مسلمان بیش از هر زمان دیگری به اقتدا به حضرت زهرا(س) نیاز دارد

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی:

زن مسلمان بیش از هر زمان دیگری به اقتدا به حضرت زهرا(س) نیاز دارد

دبیرکل جنبش انصار الله با اشاره به اینکه لابی صهیونیستی در پی ضربه زدن به جوامع اسلامی از طریق زنان است، تأکید کرد که زنان مسلمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند اقتدا به حضرت زهرا (س) هستند.

 

به گزارش ستاد اطلاعرسانی موقوفه مهر فاطمی، عبدالملک بدرالدین الحوثی دبیرکل جنبش انصار الله یمن با صدور پیامی میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را به امت اسلامی و تمامی خواهران مؤمن تبریک گفت.

در پیام دبیرکل جنبش انصار الله به مناسبت روز زن آمده است: این مناسبت خجسته در تحکیم اصول ایمانی که انسان را به درجات والای کمال انسانی و ایمانی می‌رساند، از اهمیت بسزایی برخوردار است. جهت گیری ایمانی، حقانیت و کرامت را برای زن به ارمغان می‌آورد و شرافت و انسانیت او را حفظ می‌کند و جایگاهش را نزد خدا بالا می‌برد. زنان با ایمان می‌توانند نقش خود را در زندگی به گونه‌ای ایفا کنند که سودمند واقع شوند و نسل‌های صالح تربیت کنند و بر اساس دستورات الهی و احکام شرعی در پیشبرد مسئولیت عمومی خود در کنار مردان سهیم باشند.

الحوثی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) الگوی برجسته در کمال انسانی، ایمانی و اخلاقی بود و به بالاترین درجه ایمان دست یافت و بر این اساس، زنان مسلمان در عصر کنونی به اقتدای به ایشان نیاز دارند. حضرت زهرا (س) الگوی زنان مؤمن است، چرا که در معنویت، اقدام، بصیرت و کمال ایمانی به مقام عالی و والا رسیده است. زن مسلمان در این دوران که دشمنان اسلام و بشریت او را هدف قرار می‌دهند، به الگوبرداری از حضرت فاطمه زهرا (س) برای دستیابی به پاسداری فکری، فرهنگی و اخلاقی بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد.

سید عبدالملک خاطرنشان کرد: لابی جهانی صهیونیستی با هدف قرار دادن زنان به دنبال هدف قرار دادن ساختار جامعه و از بین بردن پیوندهای جامعه انسانی و خانواده است. جنگ نرم اهریمنی زنان را هدف قرار می‌دهد تا آنها را فاسد کند و به دنبال تبدیل آنها به ابزاری برای فساد جامعه است. یهودیان بیش از هر زمان دیگری در پی گسترش فساد هستند و همه ابزارها و امکانات خود را در این زمینه به کار گرفته‌اند.

دبیرکل جنبش انصارالله در پایان پیامش تأکید کرد باید با قدرت ایمان و آگاهی با فساد و سیاه نمایی دشمنان مقابله کرد.

منبع: مهر

فایل های پیوست

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
Copyright © 2024, All Rights Reserved.