• 3917
  • 309 مرتبه
  • 1402/03/01 10:13:22 ب.ظ

موکب دخترانه گروه جهادی دانشگاه فرهنگیان اردبیل راه اندازی شد

همزمان با گرامیداشت روز دختر؛

موکب دخترانه گروه جهادی دانشگاه فرهنگیان اردبیل راه اندازی شد

به گزارش ستاد اطلاعر رسانی موقوفه مهر فاطمی، این موکب فرهنگی که از صبح دوشنبه در پیاده راه عالی قاپو ایجاد شده با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، جهادی و … پذیرای دختران است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان اردبیل در آئین افتتاح این موکب فرهنگی – جهادی در پیاده راه عالی قاپو اظهار کرد: این موکب همزمان با میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و مقارن با دهه کرامت برپا شده و با اجرای برنامه‌های متنوع به ویزه ثبت دلنوشته های دخترانه، نامه به امام رضا (ع) نمایشگاه زنان موفق، ورکشاپ هنری، کافه گفت و گو با دختران نوجوان و … پذیرای دختران خواهد بود.

حسین محسنی با تبریک میلاد پرمیمنت دردانه امام رضا و چلچراغ شهر مقدس قم خاطرنشان کرد: دختران جامعه امروز ما باید با تاسی به سیره این بانوی مکرم راه درست زیستن را بیاموزند.

وی با بیان اینکه فاطمه معصومه (س) نمونه بارز وفاداری به اهل بیت و محب ولایت بود، تصریح کرد: تمسک به ولایت فقیه راه درست را از بیراهه به جوانان و نوجوانان ما نشان می‌دهد و همین اصل باید در زندگی همه ما جاری و ساری باشد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان اردبیل نقش فضاری مجازی در تربیت نسل جدید را یادآور شد و بیان کرد: ما باید از فرصت ایجاد شده در فضای مجازی در راستای تربیت دینی و اسلامی نوجوانان و جوانان تلاش کنیم و مسیر درست هدایت را به آنان نشان دهیم.

 حضور دختران نوجوان و دانش آموز، خانواده‌ها، زوجین جوان و … در این موکب فرهنگی و جهادی از اولین ساعات برپایی قابل توجه است.

موکب فرهنگی – جهادی دانشگاه فرهنگیان اردبیل در پیاده راه عالی قاپو همزمان با دهه کرامت برپا شده و دختران نوجوان می‌توانند با حضور در غرفه‌های این موکب از برنامه‌های فرهنگی آن استفاده کنند.

 

منبع: مهر

فایل های پیوست

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
Copyright © 2024, All Rights Reserved.