ماژول رسانه

  • 3933
  • 442 مرتبه
  • 03 خرداد 1402

نماهنگ ریحانه در البرز رونمایی شد

نماهنگ ریحانه در البرز رونمایی شد

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، نماهنگ ریحانه در این استان رونمایی شد.

سردار فتح‌اللهی اظهار کرد: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، نماهنگ ریحانه در این استان رونمایی و این رویداد فرهنگی - تربیتی با مشارکت حوزه هنری استان البرز انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سرود «ریحانه» از سوی دختران شایسته ایران کوچک به کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و تمام دختران ایران مقتدر تقدیم شده است، خاطرنشان کرد: البرز رنگین کمان اقوام ایرانی و جایی است که دخترانش امید پدر، همدم مادر و چون نگین هستند.

وی یادآور شد: این نماهنگ با شعری از نغمه مستشار نظامی تدوین و تولید شده که مربی فنی این سرود همگانی را فاطمه لباف بر عهده داشت.

فتح‌اللهی تصریح کرد: در اجرای این سرود یک هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس دخترانه معاد، اهل‌البیت و باغچه‌بان موفقیان آموزش و پرورش ناحیه سه و مدرسه شهید تیمسار فلاحی ناحیه یک کرج مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه روز دختر سمبل و نمادی از تجلیل و تکریمی است که اسلام نسبت به دختران روا داشته است، اضافه کرد: پیامبر اکرم (ص) در فضای منحرف صدر اسلام، بر دست دخترش بوسه زده و او را حجت خداوند بر مردم و در روز قیامت تنها سواره محشر برای ورود به بهشت معرفی می‌کند تا ویژگی‌های دین اسلام را یادآور شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز تاکید کرد: در دنیای امروز ابعاد مختلف خانواده‌ها که محور آن زن و دختر است مورد هجمه است و در این هجمه از تمام ابزار، از هنر و رسانه گرفته تا محتوا و پیام و بیان و قلم و تولید انواع موضوعات و عوامل مؤثر استفاده می‌شود تا این محیط مغشوش شود و فرآیند طبیعی که می‌توانست یک جامعه را بر مبنای عملکرد درست زن به سعادت برساند، دچار اختلال شود بر همین اساس این وضعیت دشوار مسؤولیت همه ما را سنگین‌تر می‌کند.

برای دیدن نماهنگ کلیک کنید.

 

منبع: مهر

فایل های پیوست

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
Copyright © 2024, All Rights Reserved.