• 1165
  • 233 مرتبه
  • 14 دی 1397

بانوی کویتی واقف و پرچمدار تبلیغ موقوفه مهرفاطمی در کشورش شد

بانوی کویتی واقف و پرچمدار تبلیغ موقوفه مهرفاطمی در کشورش شد

بدریه، بانوی کویتی که علاقه زیادی به حضرت فاطمه زهرا(س) دارد، ضمن خرید سهام موقوفه مهر فاطمی، پرچمدار تبلیغ موقوفه حضرت زهرا در کشورش شد.

 

به گزارش ستاد اطلاعرسانی موقوفه مهر فاطمی، وی با خرید ۱۲۰ سهم از سهام موقوفه"مهرفاطمی" مشهد به ارزش ۶۰ میلیون ریال این سهام را به نیابت از خود و همسرش برای حضرت زهرا(س) وقف کرد.

بدریه بعد از اینکه اولین وقف خود را با نیت حضرت زهرا(س) انجام داد، درخواست خادمی افتخاری برای اولین موقوفه دسته جمعی بانیت حضرت زهرا(س) را با کمال افتخار قبول و اولین بانوی خادم افتخاری موقوفه "مهرفاطمی"مشهد، در کشور کویت شد.

اقدام ارزشمند این بانوی خیراندیش کویتی با استقبال خوب مردم کشورش روبه روشد به طوری که تاکنون ۵۰ واقف کویتی با خرید هزار و ۲۲۰ سهم از سهام موقوفه "مهر فاطمی" به ارزش ۶۱۰ میلیون ریال این سهام را وقف بر حضرت زهرا (س) کردند.

 

گفتنی است بیش از هزار و ۶۰۰ بانوی مشهدی، ۴۵۲ بانو شهرستانی و ۲۱۱ بانوی تهرانی نیز خادمان افتخاری جذب وقف برای موقوفه حضرت زهرا(س) هستند که با مشاغل مختلف در جهت تبلیغ و ترویج سهام موقوفه"مهرفاطمی" فعالیت می کنند. از این میان حدود هزار و ۳۵۲ بانوی خانه دار، ۱۹۴ بانوی بسیجی، ۱۳۰ نفر از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع)، ۲۵ بانوی معلم و ۲ بانوی پزشک مشهدی می باشند.

موقوفه"مهرفاطمی" مشهد، اولین موقوفه دسته جمعی با نیت حضرت زهرا(س) است که با ۳۲۰ هزار سهم ۵۰۰ هزار ریالی در نظر گرفته شده و تاکنون بیش از ۳۰ هزار واقف نیک اندیش با خرید سهام این موقوفه در این وقف مشارکت داشته اند./

 

فایل های پیوست

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
Copyright © 2024, All Rights Reserved.