ماژول رسانه

  • 1154
  • 147 مرتبه
  • 07 آبان 1397

بیش از هزار و ۷۰۰ بانوی مشهدی خادم موقوفه مهر فاطمی شدند

بیش از هزار و ۷۰۰ بانوی مشهدی خادم موقوفه مهر فاطمی شدند

تاکنون بیش از هزار و ۷۰۰ بانوی خیراندیش مشهدی، با مشاغل مختلف در جهت تبلیغ و ترویج سهام موقوفه مهرفاطمی، خادمان وقف برای این موقوفه شده اند.

به گزارش ستاد اطلاعرسانی موقوفه مهر فاطمی، بیشترین بانوان خادم وقف موقوفه"مهرفاطمی" از فعالان عرصه های فرهنگی، مربیان قرآن، مدرسان حوزه، مربیان حلقه های صالحین بسیج و احکام، شوراهای امربه معروف، مداحان‌ اهل بیت(ع) و مربیان فعال سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

بیش از هزار و ۳۵۲ بانوی خانه دار، ۱۹۴ بانوی بسیجی، ۱۳۰ نفر از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع)، ۲۵ بانوی معلم و ۲ بانوی پزشک مشهدی تاکنون جزء خادمان جذب وقف برای موقوفه مهر فاطمی شده اند.

بانوان خادم حرم مطهر امام رضا(ع) با ۱۴۶ سهم، بانوان خانه دار با ۱۱۰ سهم، بانوان خادم ستاد اربعین با ۹۶سهم، بانوان مربی و قاری قرآن با ۵۲ سهم به ترتیب بیشترین جذب وقف برای موقوفه "مهرفاطمی" را داشته اند.

موقوفه دسته جمعی حضرت زهرا(س) شامل۳۲۰ هزار سهم ۵۰۰ هزار ریالی در نظر گرفته شده تا عموم مردم بتوانند در این وقف گروهی سهیم شوند.

علاقه مندان برای مشارکت در موقوفه حضرت زهرا(س) کلمه "یا زهرا" را به شماره ۳۰۰۰۸۱۸۸ ارسال کنند.

منبع: اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان رضوی

 

فایل های پیوست

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
Copyright © 2024, All Rights Reserved.