ماژول رسانه

  • 1181
  • 177 مرتبه
  • 10 آبان 1400

مدل سازی فعالیت های فرهنگی به عنوان وقف امکان پذیر است

مدل سازی فعالیت های فرهنگی به عنوان وقف امکان پذیر است

نشست رییس اداره فضای مجازی، هنر ورسانه و مرکز نوآوری و خلاقیت شهید هاشمی نژاد دفترتبلیغات اسلامی خراسان رضوی با مدیر اجرایی موقوفه مهر فاطمی برگزار شد.

 

به گزارش ستاد اطلاعرسانی موقوفه مهر فاطمی، در این دیدار حجت الاسلام جواد مظلومی، مدیر اجرایی موقوفه مهر فاطمی گفت: این موقوفه براساس سیستم جمع سپاری مالی که از خیرین دریافت شده است، ایجاد گردید و 6 سال به طول انجامید تا 86 هزار نفر سهام های 50 هزار تومانی خریداری کردند و در مجموع مبلغ 16 میلیارد تهیه و این موقوفه در میدان صاحب الزمان به صورت کامل خریداری شد.

درادامه حجت الاسلام روحبخش، رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات خراسان رضوی پیشنهاداتی از جمله، راه اندازی سامانه جمع سپاری مالی جهت کمک های خیرین برای سایر فعالیت های مرتبط با گسترش فرهنگ و معارف حضرت زهرا(س)، زمینه راه اندازی صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر با مشارکت موقوفه مهر  فاطمی و صندوق پژوهش و فنآوری ریاست جمهوری و نیز برگزاری دوره توانمندسازی طلاب جهت تولید محتوا در رسانه و فضای مجازی با محوریت معارف فاطمی را مطرح کرد.

وی تصریح کرد:  مقرر شد این پیشنهادات و صورت جلسه به عنوان دستور و تفاهم نامه بین اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات خراسان رضوی و موقوفه مهر فاطمی، امضا و اجرایی گردد.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات خراسان رضوی در پایان، آماده سازی تیم هماهنگ کننده توسط مرکز خلاقیت و نوآوری شهید هاشمی نژاد با نظارت و حمایت صد درصدی جهت پوشش هزینه ها توسط موقوفه مهر فاطمی، کمک و مشاوره رسانی جهت راه اندازی این صندوق با همکاری مرکز خلاقیت و نوآوری شهید هاشمی نژاد و برگزاری دوره های آموزشی و توانمندسازی طلاب قبل از فرارسیدن ایام  شهادت حضرت زهرا(س) (روایت شهادت اول ودوم ) که بر عهده اداره فضای مجازی، هنر ورسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان می باشد را از مصوبات دیگر این نشست برشمرد.

 

منبع: دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

فایل های پیوست

عنوان فایل: حجت الاسلام روحبخش
نام فایل : مدل سازي فعاليت هاي فرهنگي به عنوان وقف امکان پذير است.jpg
تعداد محدودیت دانلود 0
تعداد دانلود شده 0
حجم فایل 4کیلوبایت
دانلود
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
Copyright © 2024, All Rights Reserved.