ماژول رسانه

  • 4130
  • 139 مرتبه
  • 13 تیر 1402

ارائه چهار امتیاز ویژه برای ازدواج دهه شصتی‌ها

ارائه چهار امتیاز ویژه برای ازدواج دهه شصتی‌ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ترویج ازدواج آسان را از روستاها و دهه شصتی‌ها آغاز کرده‌ایم و چهار تسهیلات ویژه به زوج‌های دهه شصتی در سال جاری ارائه می‌شود.

انسیه خزعلی افزود: اجرای این امتیازها و تسهیلات با موافقت وزارت خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و برخی بانک‌ها آغاز شده است.

می‌توان در این خصوص به تسهیلات ویژه ازدواج، تسهیلات ویژه جهیزیه در قالب کالابرگ، تسهیلات ویژه اشتغال و بیمه زوجین دهه شصتی اشاره کرد.

با توجه به شرایط دهه شصتی‌ها باید برنامه ویژه ای برای آنان داشته باشیم و امیدواریم این تسهیلات به متولدین دهه‌های دیگر و شهرها گسترش یابد.

گروه‌های جهادی حرکت های خوبی را در بشاگرد انجام داده‌اند و مسکن موضوع مهمی در ازدواج است که هم کمیت و هم کیفیت آن اهمیت به سزایی دارد.

 

تأثیر منفی آپارتمان نشینی بر تربیت نسل

کیفیت مسکن به خصوص در شهرها که خانه‌ها به صورت آپارتمانی بوده ممکن است تاثیر گذاری منفی بر زندگی‌ها و نوع و کیفیت نسل داشته باشد.

برنامه دولت گسترش مسکن در سطح و به شکل افقی (خانه‌های ویلایی) است، این برنامه در شهرهایی که چنین امکانی وجود دارد اجرا می‌شود.

خزعلی ادامه داد: امیدواریم در این مناطق (هرمزگان) که شرایط زمین برای ساخت خانه‌های ویلایی و گسترش افقی مساعدتر بوده، چنین اقدامی با همکاری مسوولان انجام شود.

 

منبع: ایرنا

فایل های پیوست

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
Copyright © 2024, All Rights Reserved.