• 4016
  • 114 مرتبه
  • 22 خرداد 1402

قرارگاه حضرت زهرا و کانون های مساجد پایگاه مهمی برای عملیات های فرهنگی است

مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا(س):

قرارگاه حضرت زهرا و کانون های مساجد پایگاه مهمی برای عملیات های فرهنگی است

حسن زاده گفت: قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) و کانون های مساجد پایگاه مهمی برای عملیات های فرهنگی است و باید در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری جبهه فرهنگی مشترکی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ایجاد کنند.

به گزارش ستاد اطلاعرسانی موقوفه مهر فاطمی، «علی حسن زاده» در دیدار مسئول جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) استعدادهای بالقوه فرهنگی را در سطح محلات ایجاد کرده و آمادگی همکاری جدی با کانون های مساجد برای کاهش آسیب ها را دارد.

 مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) تصریح کرد: قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا (س) و کانون های مساجد پایگاه مهمی برای عملیات های فرهنگی است و باید در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری جبهه فرهنگی مشترکی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ایجاد کنند.

 وی اظهار داشت: حاشیه شهر نیازمند نگاه ویژه است و باید ارگان های فرهنگی برنامه ریزی متناوبی در این خصوص داشته باشند.

 حسن زاده یادآور شد: کارگروه های مختلفی در قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا (س) فعال هستند و آمادگی کامل برای همکاری و همدلی با کانون های مساجد برای افزایش ظرفیت های فرهنگی را داریم.

 در ادامه این جلسه، «مصطفی آمون» با اشاره به اینکه ایجاد جریان های فرهنگی نیازمند همدلی در بین ارگان های مختلف است، خاطرنشان کرد: امروز نیازمند همکاری سازنده بچه های مسجد در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستیم.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا (س) نگاه دلسوزانه ای به مسائل فرهنگی دارد و همکاری دوسویه می تواند پتانسیل های فرهنگی زیادی را ایجاد کند.

 این مقام مسئول اضافه کرد: تلاش برای عاقبت به خیری باید سرلوحه کارها باشد تا بتوانیم به صورت جهادی فعالیت های فرهنگی را پیش ببریم.

 آمون ادامه داد: این همکاری می تواند زمینه ساز فرصت های مهم فرهنگی در سطح محلات باشد و کانون های مساجد نیز آماده همکاری با این ظرفیت عظیم فرهنگی است.

منبع: شبستان

فایل های پیوست

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
Copyright © 2024, All Rights Reserved.